dinsdag 26 april 2011

De grote terras lente schoonmaak..

Een van de dingen van mijn 'Things-to-do-this-spring-lijstje' is
mijn terras weer eens flink onder handen nemen,
zodat mijn zusje en ik er weer volop van kunnen genieten!
Gister, 2e Paasdag was de dag waarop dat gebeurde. 

Hier een aantal tips voor als je deze taak ook op jouw lijstje hebt staan..

Tip 1: Zorg voor een goed team! Lees: je vader, moeder en 
vriendje (al zorgde die laatste meer voor de drankjes)
Tip 2: Koop van te voren allerlei verschillende kleuren en maten 
potjes (*Tip: kijk ook eens bij de kringloopwinkel. Hier heb je vaak 
voor 0,50 cent een vrolijk en gezellig potje )

Tip 3: Koop vrolijke bloemetjes en plantjes bij het 
tuincentrum op de markt of de plaatselijke Super

Tip 4: Zorg voor flink wat schoonmaakmiddel, 
schuursponsjes, emmers, borstels, bezems ect.

Tip 5: O.. en zorg natuurlijk ook voor genoeg te drinken
en lekkere hapjes!

Tip 6: Aan de slag!

Before:

After:
Een ding mist nog op dit terras.. en dat ben ik! 
met een groot glas ijsthee en een stapel tijdschriften :)





9 opmerkingen:

Suus Geniet zei

Fleurig! Zelfs de poes doet mee aan dit kleuren festijn!

The Pinkhouseladies zei

Super leuk, ziet er gezellig uit :D!

Liefgeval zei

Het ziet er HEERLIJK uit! Ik zou daar best wel een ranjaatje willen drinken ;)

Judith zei

Gezellig ziet het eruit en hele handige tips! haha:-)
Wat voor leuke vlaggetjes heb je er eigenlijk hangen?
groetjes Judith

100%HEPPIE zei

Ziet er heerlijk zomers uit ! En de herinrichting was jouw taak zeker ;-).

Chrissie en Heidi zei

Ik hououou van 'before' en 'after' plaatjes en deze vind ik ook geweldig leuk! Het is erg gaaf geworden! Geniet ervan!

Groetjes, Heidi

SLR zei

Looks good!

Sarah zei

Wat een leuk balkon/terras is het geworden zeg! Ik zocht nog inspiratie voor mijn balkon en die kan ik hier wel uithalen! : )
Waar heb je het blauwe kastje (hangend) vandaan?
Ben benieuwd!!

Eefje zei

Ik weet nog iets wat erop mist: je zusje! Alleen zit die nu nog in een donkere kamer achter haar laptop te studeren. Maar vanaf volgende week gaan we dat terras eens goed inwijden! :)