maandag 5 september 2011

bakweer!


Op dagen als deze zou ik het liefst direct 's morgens de keuken in duiken om 
een heerlijke taart te bakken. En dan heb ik het niet over afgelopen zaterdag.. 
wat was het mooi..zucht maar eerder over vandaag
Naast ZTRDG.nl is er ook de site Culy.nl, een gloednieuwe website waar je 
meteen vrolijk - én hongerig – van wordt!
Op Culy.nl inspireren ze je dagelijks met artikelen waar het water je van in de mond loopt. 
Van lekkere recepten tot bijzondere food fotografie, en van handige filmpjes over eten 
tot slimme tips voor in de keuken..

'Huh.. is het nou gestopt met regenen?' 










3 opmerkingen:

Stefanie zei

Hmm dat ziet er lekker uit! Was je vandaag nog aan bakken toegekomen? Liefs stefanie.

merula zei

ow ik durf niet zo goed op die site te kijken! *knor knor maag enzo*

Corine zei

Dat ziet er om te snoepen uit zeg! En laat ik nu net trek hebben..dus ik pak eerst braaf een stuk fruit en daarna ga ik wel op de site kijken :P