woensdag 4 januari 2012

Hallo Januari

En toen was het ineens Januari..
Voor de meeste mensen zit de kerstvakantie er al weer op. 
Nee klopt, voor mij nog niet (lang leve het basisonderwijs) 
en ook al vind ik december een van de gezelligste maanden 
van het jaar, vol drukte, gezelligheid, etentjes, sinterklaas, 
kerstfeestjes, oud& nieuw en de verjaardag van mijn lief, 
 het is toch ook altijd weer fijn als het januari is, de drukte voorbij, 
rust in de tent (lees: klas) en weer lekker gewoon eten want wat kan 
ik dan weer genieten van een simpel zelfgemaakt groentesoepje.
Ik hoop dat jullie allemaal een heerlijke vakantie hebben gehad,
veel gezelligheid, drukte, lekker eten.. zodat jullie net als ik
weer kunnen genieten van de simpele dingen..
Happy New-year!

3 opmerkingen:

maarnietvangrijs zei

Gaan we doen, genieten van de simpele dingen! Happy New Year!!

Suus Geniet zei

Heerlijk Januari! Ook ik geniet van de rust van deze maand. Gelukkig nieuwjaar en geniet nog van deze vakantieweek!

wall decals zei

Happy New-year!