donderdag 8 maart 2012

Things that make me happy..


Things that make me happy..

·      De zon.. niks is lekkerder dan wakker te worden met de 
zon op je gezicht. op naar de zomer!

·      Mijn mobiel en fotocamera.. ik zal niet weten wat ik zonder 
die twee jongens moest.

·      Wekker vrije dagen.. heerlijk! het gevoel dat je wakker kan 
worden wanneer jij dat wilt.

·      Uitgebreid ontbijten op je vrije zondag ochtend.. croissantjes, 
yoghurt met cruesly, fruit en een gekookt eitje. Mmm..

·      Taartjes en cupcakes.. zelfgebakken het lekkerst natuurlijk!
·      Mijn allerliefste.. my boyfriend. Zegt genoeg lijkt mij J

·      nieuwe kleren.. je niet hoeven te bedenken wat je nu weer aan 
moet trekken. Gewoon hup, die nieuwe leuke kleding aan. En dan nu 
ook nog de nieuwe lente collectie die overal binnen komt..Wahoo!

·      Stippen en sterren.. op mijn sokken, pyjama, t-shirt, etui, kopje 
en jurkje.. I just can't get enough!

1 opmerking:

De Verdubbeldame zei

Mooi! Ik kom net van een theatervoorstelling over blijdschap, en daar kreeg je een kaart met groot vak om in te tekenen of schrijven waar je blij van wordt... toevallig om dan net op jouw blog terecht te komen en je tekening te zien