zaterdag 4 mei 2013

Things that make me happy: Mijn stadstuintje :)

Wat doe je op een mooie vrije dag in de meivakantie? Juist, je tuintje opknappen. 
Ik bof maar met zo'n pieptuintje midden in de grote stad. Het is er altijd stil, bijna 
altijd zonnig en groot genoeg om er met een groep te BBQ'en. Ja, ook vega's houden 
van BBQ! Ik ben gek op plantjes en bloemetjes, dus ik ging vorige week even met 
mams naar het tuincentrum waar ik met een volle kar weer blij vertrok. Kleurige & 
geurige bloemetjes, een vuurkorf voor de zomeravonden, een tuinkas, bramen struik, 
kropjes verschillende soorten sla, kruiden, tomaten en een echte aubergine 
plant. Kijk daar maak je mij nou blij mee! He-le-maal happy met mijn stadstuintje :)

2 opmerkingen:

merula zei

heerlijk idd even inslaan bij het tuincentrum en met een zonnetje erbij is het helemaal fijn!

SophieSweetVintage zei

Fijn zo, je eigen paradijsje in de stad :)