dinsdag 30 juli 2013

things that make me happy this week

a happy week

afgelopen zaterdag gingen we naar festival welcome to the future. Op een paar mini
spetters op de heenreis na was het alleen maar heel zonnig en heeeel gezellig!


het strand.. heerlijk om aan het eind van de middag, wanneer de schaduw mijn 
tuintje verwelkomt, nog even te genieten van de laatste zonnestralen!

Tentoonstelling Pixar in Expo Amsterdam was meer dan de moeite waard!

Niks is beter dan de ochtend beginnen met home-made coffee in 
mijn tuintje met het vroege ochtendzonnetje

's avonds vuurtjes stoken in de korf. 

Afgelopen week gingen mijn vriend en ik eten bij Marits. Een vegetarisch 
huiskamer restaurant in Amsterdam. En dat was een aanrader, ook voor niet vega's!

Varen op het water met de hele fam in Amsterdam

Geen opmerkingen: