zondag 5 oktober 2014

CELEBRATE WHENEVER YOU CAN op de Woonbeurs!

Gister heb ik heerlijk een dagje rondgestruind met mijn zusje  op de woonbeurs in Amsterdam.  
Ik woon natuurlijk nog niet zo lang samen met mijn vriend en altijd opzoek naar inspiratie! 
Aangezien mijn zusje nu ook gaat samenwonen vroeg ik haar mee. De stand van 
 101woonideeen (met heel veel leuke zelfmakers) VTwonen en Karwei waren mijn favoriet!

Bovenstaande foto's zijn afkomstig van Zilverblauw..nl

Mooie zelfmakers kwamen we tegen in het 101woonideeën huis..
Cool dienblad tafeltje voor bij het bed. Vooral die kleur vind ik mooi! Zelf maken? Klik ->hier<-

 Mooie lamp he? Klik ->hier<- voor de werkbeschrijving
Boekensteun huisje met fluo accentje, klik ->hier<- voor de werkbeschrijving 

VT wonen bestaat 50 jaar en dus was het flink uitpakken op de woonbeurs. Alle blijmakende 
teksten van VTwonen kon je zelf laten laten drukken en je kon een duik nemen in het foto hokje 
met attributen zoals stropdassen, glitterlippen en vrolijke brillen!

2 opmerkingen:

Annabel zei

Wat leuk! Ik zie het op veel blogs voorbij komen en heb spijt dat ik zelf niet ben gegaan hihi. Lijkt me erg inspirerend! Liefs

muurtekst zei

heel apart je ziet wel dat roze, groen en blauw eruit springt voor een levendige kleur