dinsdag 22 februari 2011

Things we love...

 
Onverwachts een klein briefje vinden

Polaroid kiekjes

Ergens écht in geloven 
(ookal weet je stiekem ook wel dat het dikke onzin is)

Boeken met te gekke titels

Gratis positieve gedachten..take one!

Je te binnen schieten waar je nu écht trek in hebt!

De perfecte bikini tegen het lijf lopen 
(zover dat mogelijk is tenminste)

Een opgeruimd én schoon huis

Duidelijkheid

Je elastiekje na een lange (werk)dag uit je haren te trekken 
en je haar na afloop even flink los te gooien!

De allereerste zomerkleding van het jaar te kopen
(dat het vervolgens nog 3 maanden in je kast moet hangen 
is dan weer een klein minpuntje)

 Ergens bijzonder goed in zijn

 Het geluid van een zak poffende popcorn 
die bijna klaar is in de magnetron

Fikse regen wanneer je de deur niet uit hoeft 
(wanneer je wél de deur uit moet kun je dit punt 
vergeten of verplaatsen naar 'things we don't like')

De eerste nacht in je eigen bed na een lange vakantie


Verrast worden!

Als je vriend je belt om te zeggen dat hij veilig is thuisgekomen


8 opmerkingen:

Dutch Apple zei

He, wat een heerlijke dingen zeg!

Groetjes!

Eefje zei

Hahaha dat plaatje met die schoolfoto is echt fantastisch!

Ik heb er nog een: de eentjes voeren en zien hoe blij ze zijn met jouw oud brood!

Katrien zei

Oh, zo'n leuke post, dat fleurt mij helemaal op op zo'n grijze dag als vandaag!
Dat mag je elke week doen ;-)

boezeroen zei

Lovely! Dat laat een grote glimlach achter ;-)!!

Vier het leven...

Grtz

Anieke zei

Ze zijn allemaal waar! Verder vind ik dat je echt een heel leuke blog hebt! Ik kom nog wel vaker terug! ;)

Juliette zei

Wat een leuk artikel weer floor!
En op die manier verrast worden (met een emmer water vanaf het dak) heb ik een keer meegemaakt... op dat moment stond ie bij mij op het lijsje "things i don't like" maar nu kan ik er hard om lachen!!

Unknown zei

Haha, wat super dit allemaal!
Dan heb ik nog een leuke site voor je om eens op te kijken: http://1000awesomethings.com/
Allemaal in dezelfde geest..

Tot morgen!
X Minne

Unknown zei

Haha, wat super dit allemaal!
Dan heb ik nog een leuke site voor je om eens op te kijken: http://1000awesomethings.com/
Allemaal in dezelfde geest..

Tot morgen!
X Minne