woensdag 4 mei 2011

Vrolijk in 3 ½ maand

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn vader het boekje 
'Vrolijk in 3 ½ maand' van uitgeverij Snor. Dit boekje staat vol met 
grappige onzin die je leven iedere dag een stukje leuker kunnen maken. 
Ik kan het iedereen aanraden, ook mensen die van zichzelf al een vrolijke 
noot hebben. Het is namelijk erg leuk geïllustreerd en creatief geschreven.
Zo zeg je dag tegen druilerige, lamlendige dagen en aloha 
tegen vrolijke waanzin! En wie wil dat nou niet?


foto's zijn o.a van Orange Farmhouse!

De opdrachten zijn niet ingewikkeld en soms helemaal niet praktisch, 
maar je wordt er wel vrolijker van. ‘Plan een dag vol met pauzes. 
Een koffiepauze, een theepauze, een pauzewandeling, een lunchpauze 
en pauzes die je nog nooit eerder genomen hebt.’ ‘Moonwalk op 
ieder zebrapad dat je tegenkomt.’ ‘Loop door de stad volgens het 
protocol: Na iedere keer rechts, twee keer links afslaan. Hou dit 
zo lang mogelijk vol.’ ‘Koop honderd doosjes met rozijnen en deel
deze uit aan voorbijgangers’ ‘Gebruik vandaag tien keer het woord 
‘paradigmaverschuiving’’.

Vrolijk! In 3 ½ maand
Gerard Janssen Illustraties: Sue Doeksen
Uitgeverij Snor ISBN: 978-90-79961-12-2
Prijs: € 12,95




4 opmerkingen:

The Pinkhouseladies zei

Klinkt al een leuk boekje!:D

Wordt alleen al vrolijk van deze 3 pagina's die jij hebt laten zien. Misschien ben ik ook gewoon vrolijk omdat het mooi weer wordt!

Groetjes!

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl zei

hihi die floortje! ik heb heel hard gelachen om deze post. Ik word nog beroemd via jouw blog. Zo blij dat ik mijn nagels lakte ;-) voor de foto's...

dank voor je mail groetjes Maike

Anoniem zei

Ontzettend leuk boek lijkt me! 'k Heb deze vandaag nog in mijn handen gehad en opende toen op de bladzijde: 'tel je scheten'... dus ... Maar ik denk dat ik deze ook nog wel ga aanschaffen!

Sigrid zei

Het lijkt me een heerlijk boek! Ik ga op zoek!