donderdag 6 oktober 2011

misschien doet ze iets met fotografie? .. nee? hardlopen dan?

Sinds deze week ben ik begonnen aan een styling cursus aan de academie Artemis  in Amsterdam.
Mijn eerste opdracht was een collage maken van iemand die je niet kent. Het enige dat je weet, 
is dat ze tegenover je zit en hoe ze heet. dat is alles. Als een soort van kennismaking.. 
best een lastige opdracht, maar wel een leuk om te doen. Uiteraard had ik de persoon 
tegenover mij totaal verkeerd ingeschat en was haar stijl alles behalve datgene wat ik dacht. 
Ik dacht meisjesachtig & romantisch, een strak interieur met wit, roze en paarse kleuren, 
bloemetjes, make-up, parfum in mooie flesjes,fotografie, hardlopen..?
maar ze was eerder stoer, deed aan surfen en alles behalve meisjesachtig en romantisch..ai!
Maar voor een allereerste opdracht vond ik de collage best aardig gelukt al zeg ik het zelf

de stijl was romantisch & meisjesachtig..

met een witte basis en paarse & roze elementen

misschien doet ze iets met fotografie? .. nee? hardlopen dan?

Ach.. volgende week beter

5 opmerkingen:

Sofie zei

Leuk om te lezen, zo zie je maar dat je aan het uiterlijk niet kan weten hoe iemands leven in mekaar zit en waarmee die persoon bezig is, hé!
Groetjes Sofie

The Pinkhouseladies zei

Oww wat zijn je collages leuk :D, ach ja jammer dat het niet bij haar paste, maar de collages zijn helemaal leuk gelukt :D

Mars zei

Zooo wat een lastige opdracht! Wel een leuke collage en leuke opleiding!

joost klinkenberg zei

Leuke opdracht, leuk uitgevoerd met die tekstjes!

Jolijn zei

leuk gedaan! het is ook vreselijk lastig lijkt me.