zondag 6 november 2011










In de herfst verlang ik altijd naar nieuwe laarzen.. het liefst zo warm,
lekker zittend en mooi als mogelijk. En omdat ik al van meerdere mensen
gehoord heb, dat het de koudste winter in tijden gaat worden (laat het
asjeblieft niet waar zijn moeder natuur!) moeten ze zeker Winterproof zijn
voor eventuele fikse barre omstandigheden.

Met deze info in het achterhoofd ben ik opzoek gegaan naar nieuwe laarzen.
Uiteraard kun dan voor degelijk en verstandig gaan. Genoeg winterse booties
die alles-behalve elegant-maar-o-zo-warm-en-goed-voor-de-voeten-zijn!
Yep, dat kan, maar wat ook kan is Kiboots kopen. En dat heb ik gedaan.

KIboots zijn handgemaakte, kleurrijke boots uit Marokko. De laarzen bestaan
uit Vintage Kelim tapijten gecombineerd met leer. Hierdoor heb je echt
one-of-a-kind-boots. Deze laarsjes stammen nog uit de tijd van de hippies
uit de jaren ‘60. De hollandse designers Jovanna en Martijn toverden het vintage
exemplaar om tot een hip en modieus fashion item van nu.

 kiboots zijn o.a te bestellen op www.kiboots.nl
of te koop in een aantal winkels zoals Restored op de
haarlemmerdijk 39 in amsterdam

1 opmerking:

Juliette zei

Leuk hee, die laarzen!! Echt heel nice!
Ik wordt in de herfst altijd blij van: Kaarsjes als het donker wordt, warme kleren en de verwarming hoog, in een gedoken met een boek op de bank.
Liefs Juliette