vrijdag 13 mei 2011

Spoonflower contest

Gister heb ik op mijn blog een bericht geplaatst, 
die vervolgens door Blogger zelf weer werd verwijderd..
(klein foutje in het systeem)
Stom, want nu wil ik hem graag weer opnieuw posten, 
maar natuurlijk weet ik niet meer precies wat erin stond
en heb ik de kans dat hij zomaar weer wordt teruggeplaatst 
(=dilemma)

Toch een poging wagen:
Het kwam er op neer dat ik zeer trots was ben op mijn 
ice-cream ontwerp voor Spoonflower en als jullie hem 
mooi vinden, ik jullie wil vragen om op mij te stemmen..
door hier te klikken, mijn ontwerp op te zoeken, 
erop te klikken, hem vervolgens groen zien worden
 en daarna op pagina 13 op de I'm-done-!-save-my-votes-knop 
te drukken. I know, het is misschien wat veel wat ik vraag, 
maar jullie zouden me er wel heeeel blij mee maken! 



mijn ontwerp



Hoofdpersonen uit mijn ontwerp

4 opmerkingen:

Suus Geniet zei

I´m done!

Suus Geniet zei

'klein foutje' ha ha. Mijn stemmen hebben ze gisteren gekregen hoor! Nog net voordat de techniek de hele bloggende wereld in de steek liet. Fijn weekend!

Floortje zei

Wat fijn, dank je wel!

Maryse zei

Wat super leuk!
&leuke blog.
x