zaterdag 21 mei 2011

Stuff I luv...

Oke, ik ben nog lang niet jarig, Sinterklaas en zijn Pieten zijn in geen 
velden of wegen te bekennen en een andere gelegenheid waarbij ik 
een kadootje zou krijgen, kan ik mij niet zo 1,2,3 bedenken.
Toch is er altijd wel een excuus om op het net opzoek 
te gaan naar de leukste hebbedingetjes en daarom.. 

stuff I luv!


 Rob Ryan Lomo-camera met fisheye via Urban outfitters

Ik vind eigenlijk alles leuk van Marieboontje
maar deze geïllustreerde dagboekjes zijn gewoon te leuk!
Opbergdozen van housedoctor.dk

lippenbalsem in dit schattige uiltje van Naturel Products



De Japanse interieur boekjes van Uitgeverij Paumes. 
Een kleine Japanse uitgeverij die deze creatieve boekjes maakt in samenwerking 
met kunstenaars en creatievelingen..

Alle schrijf- en dagboekjes op -->deze<-- site
zoals deze super schattige Murmuring Diary 




Geen opmerkingen: