donderdag 16 juni 2011

Camera Art FX

Super blij ben ik met mijn splinternieuwe aanwinst.. 
een Iphone. Wat je daar allemaal op kan in vergelijking 
met mijn vorige telefoon is ongelofelijk (en 
ik overdrijf niet) Neem nou bijvoorbeeld de app 'Camera Art  FX'
waarbij hij alles wat je fotografeert omzet in een illustratie. 
Je kunt kiezen uit comic book, pencil sketch, ink stetch, 
cartoon, poster, vinatge en ga zo maar door..

Klein voorproefje voor als je benieuwd bent naar het resultaat:







En nu komt nog het mooiste van alles.. hij is he-le-maal gratis
De app dan, want de Iphone kost jammergenoeg wel weer wat

4 opmerkingen:

maarnietvangrijs zei

Hallo Floortje,
Wat een leuke blog heb je en wat teken je fantastisch! Ik ga vanavond even op mijn gemak alles bekijken, ben wel alvast volger geworden.
Bedankt ook voor je leuke reactie op mijn blog!
Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs.blogspot.com)

Anne zei

wauw wat een mooie afbeeldingen!

Iris Vank zei

Oeh, ik wil ook zo graag een iphone. Leuke app! (En leuke illustraties!)

Roos Raak zei

Dat ziet er grappig uit zeg! Misschien toch eens mijn oude nokia inleveren voor een iphone :>)
Fijn weekend!