vrijdag 3 juni 2011

De 10 meest originele vaderdagcadeaus


Wanneer is het vaderdag? Hoor ik je denken.
Zondag 19 juni op precies te zijn. 
Ik weet het, het duurt nog heel even maar als juf 
van 25 kleuters, ben ik er toch echt al aan begonnen.
De tijd gaat namelijk altijd sneller dan je denkt en 
voor je het weet is het zover en ren je naar de 
supermarkt voor een bosje dit-zijn-het-nou-net-niet-bloemen.

niet doen dus!
Want je hebt nu nog alle tijd om op je gemak dat ene leuke 
cadeautje te bestellen. Dus waar wacht je nog op..?

Hier de meest leuke en originele vaderdagcadeautjes op een rij:


Houten 'big daddy' bord. Voor op zijn werk, in de tuin of
op zijn studeerkamertje. Verkrijgbaar in 16 kleuren.
35,62 

Vrolijke kaart met stropdassen
4,27

Ontwerp je eigen wijnetiket
€6,50


BBQ zwaard vork
Nu kan vader onbevreesd worstjes, karbonades en steaks bakken 
terwijl dit BBQ zwaard hem beschermd tegen vlammen en vet spetters.
19,50

Burning hot brandblusser 
vanaf 65,00


en dan speciaal voor alle daddy's die houden van fotograferen..

Lens voor op zijn iPhone
De lensmok

Photoshop koelkastmageneetjes

Waterpas voor zijn camera

Statief voor op een fles
alles via froot.nl

4 opmerkingen:

francis zei

Wat een leuke goede handige originele tips . Dank je !
Geniet van een zonnige zaterdag !

Anne zei

wat een leuke en orginele cadeautjes zeg! Ik vind ze allemaal wel erg leuk. En wat fijn dat belgen ook mee kunnen doen. tot nu toe doen er al 16 mensen mee. maar dat kunnen er nog vast en zeker meer worden omdat de winnaar pas over 2 weken bekend word gemaakt. het viel me trouwens op dat veel meiden de: j'aime paris ketting erg leuk vinden. ^^

Elisse zei

Lens voor op Iphone? Jongens toch wat verzinnen ze allemaal! Zitten wel heeeele leuke ideetjes tussen :)

Amber zei

Zitten echt leuke dingen bij! Mijn stiefvader is fotograaf hihi.