woensdag 8 december 2010

Sinterklaas kadootje

Collega Esmee vertelde mij een tijdje geleden dat ze voor haar 
vriendinnetje/huisgenoot voor Sinterklaas een linnen tas wil laten 
bedrukken met een leuke tekening erop. Of ik deze wilde maken 

Esmee woont in Lopik. Een klein plaatsje in Utrecht.
Ze vertelde dat ze geregeld met haar vriendin in de middle of nowhere 
op de bus staat te wachten en met weer en wind over de dijk fietsen samen. 
mmm..daar kon ik wel iets mee 

en zie hier het resultaat..


Een foto van de tas volgt nog


3 opmerkingen:

Merel zei

Leuk Floor! Doe iedereen de groetjes daar! Xx

Carolien zei

Ziet er leuk uit! Ben benieuwd naar de tas.

Ella zei

Leuke tekeningen weer Floortje! En om je vraag te beantwoorden; ik volg en bekijk heel veel blogs. Vaak verzamel ik plaatjes en linkjes terwijl ik bezig ben en spaar ik die op tot een bericht. En heb jij altijd inspiratie om te bloggen? Ik zoek nog goede tips om een writers block te overwinnen ;-)!