woensdag 15 december 2010

Uitslag GiveAway..

Vandaag zoals beloofd de uitslag van mijn giveAway!
Een paar leuke spulletjes uit mijn webshop namelijk,
mini aarbei/appel applicaties, vrolijk sticker papier, 
potlood & een bescherm hoesje voor pasjes

En de winnaar is... Elisse

Met haar mooie blog 'bij gebrek aan beter'.
Elisse gaf het volgende antwoord op de vraag: 
Wat vind jij het leukste in mijn webshop?

het 'geïllustreerd dagboek gekleurde boom', 
simpelweg omdat deze zo kleurrijk is, 
optimisme uitstraalt en dat is net wat ik nodig heb 
in deze barre koude wintermaanden :-)

En met dit antwoord heeft zij gewonnen en is dit leuke
dagboekje tijdelijk ook nog eens voor 6,50 4,75 te koop in mijn shop
Elisse, wil je mij een mail sturen met je adres gegevens?
Dan stuur ik de kadootjes naar je toe.  

De rest héél erg bedankt voor jullie leuke en lieve reacties! 
Ik zal jullie antwoorden onthouden en zeker gebruiken
wanneer ik leuke aanbiedingen op mijn webshop plaats..

1 opmerking:

Elisse zei

Joepie, superleuk! dat mailtje komt eraan :-)