zaterdag 12 maart 2011

Een alfabet vol vlekken

De opdracht van de Rietveld academie was dit keer om een 
alfabet te maken geïnspireerd op een gekozen gedicht.

Beetje vaag..

en dat is dus ook precies hetgeen wat ik heb gedaan
Mijn gedicht ging over vlekken
Hierbij dus mijn vage alfabet vol vlekken van vlekken!










Als je je misschien afvraagt wat al deze rotzooi precies is
dan kan ik vertellen dat het allemaal best meevalt hoor

Het zijn gekleurde magneetlettertjes in een bakje water 
met daarin frambozenroze kleurstof.
 De flits is het simpele geheim voor de felle aparte kleur geel

4 opmerkingen:

Jet♥ zei

Heel mooi gedaan!
oew zit je op het rietveld!
leuke school?

100%HEPPIE zei

Dat heb je dan knap bedacht bij je gedicht ! De foto's zijn erg mooi...kunstwerkjes op zich !

Carolien zei

Ze zijn mooi! Beetje mysterieus ook.

Elisse zei

de voorlaatste foto vind ik heel mooi! beetje luguber wel als je niet weet wat het voorstelt, maar wel mooi :-)