donderdag 24 maart 2011

ideeën genoeg, nu nog de tijd

Voor je het weet zijn we weer een paar dagen verder,
waarop ik 's avonds denk..
O ja, ik moet nog even bloggen!

Ideeën is het probleem niet
zo wil ik graag bloggen over:

* Het mooie weer, eindelijk lente...Joepie!
* Lentefoto's om vrolijk van te worden.
* Een nieuwe 'How to be happy' 
* Een collage van lente illustraties
* De lente knutsels uit de klas

maar door de rapportgesprekken die 
eraan gaan komen (ik ben Juffie)
heb ik momenteel niet zoveel tijd als ik ideeën heb. 

Binnenkort weer hard aan de slag.. 
Gelukkig maar!


2 opmerkingen:

100%HEPPIE zei

Ooo, herkenbaar ! 3x knipperen met je ogen en de week is alweer voorbij... Succes met je rapportgesprekken !

Petra zei

De titel zegt alles.... zelfde probleem hier ;-)
Fijn weekend!