zaterdag 5 maart 2011

Een tweede award


Vanmorgen kreeg ik van Juf Krul mijn tweede award.
 Super blij & trots dat ik ben natuurlijk. Bedankt..!

En dan nu de blogs waarvan ik vind dat zij een award verdienen:

De blog van Caroline Ellerbeck 
Al eerder sprak ik over haar blog omdat ik haar illustraties geweldig 
vind. Ze heeft o.a het boekje 'Hoe teken ik een poppetje' 
voor FlowMagazine gemaakt. (jaloers!)


Dan de blog van 'all the luck in the world
zo kleurrijk, zoveel moois.. 
neem een kijkje en je weet meteen wat ik bedoel

Als laatste de o-zo-originele-en-te-gekke blog Jaszak schatten
waar je steeds een nieuwe foto kunt bewonderen van de inhoud
van een kinderjaszak :)

Gefeliciteerd!

Spelregels:
1. Als je deze award krijgt maak je een verwijzing naar het blog of de persoon die je deze award gaf
2. Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling
3. Laat een berichtje achter op deze blogs en vertel hen dat ze de award gewonnen hebben
4. Het is vooral de bedoeling dat er aandacht wordt gegeven aan beginnende & niet zo'n bekende blogs

3 opmerkingen:

caroline ellerbeck zei

Ben super blij met mijn award! Bedankt voor deze aandacht, leuk!

redactie zei

Dat is een mooi compliment, Floortje. Gefeliciteerd!

Anoniem zei

Dat is een mooi compliment, Floortje. Gefeliciteerd!