woensdag 16 maart 2011

schilder opdracht 'licht en schaduw'

Op de Rietveld kregen we vorig blok de opdracht foto's mee te nemen
met schaduw en licht. Ik koos de volgende foto's uit, met het thema 'ballonnen' 











Ik koos juist voor deze foto's omdat..

Ik er ontzettend zin in de zomer door krijg (maar dat terzijde) 
ik gek ben op kleur, ik ballonnen simpel maar mooie dingen vind, 
het licht er o-zo-mooi doorheen schijnt en je daardoor nog meer 
kleuren ziet en je ook nog eens schaduw ziet.. 
nou, wat wil je nog meer?!

UIt al deze foto's koos ik er vervolgens 1 uit
die ik na ging schilderen. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Helemaal tevreden met het resultaat ben ik totaal niet
maar ja, wat maakt het ook allemaal uit..



4 opmerkingen:

Sofie zei

heel mooi, de zon weerspiegelt wat de schaduw toont! En, dank je wel voor je fijne reactie op mijn klasblogje!!!

Petra zei

Wauw Floortje, wat een prachtige droomfoto's..... :-)

Elisse zei

ik vind het wel goed gelukt hoor, zou het je niet kunnen nadoen :-)

en echt heeele mooie foto's!

BDDesigns zei

bedankt voor je leuke reacties. Ik volg jou blog ook al een tijdje, super mooie foto's en hele leuke illustraties maak jij.

Groetjes Brenda