maandag 24 januari 2011

bon appetit

Ik kwam deze foto's afgelopen week tegen op internet en ze
zorgde stuk voor stuk voor een glimlach op mijn gezicht.
Ik hoop dat ze hetzelfde effect hebben op jullie!



Foto's door Angie Naron's 
Het doet mij wel een klein beetje denken aan het 
my-house-is-alive project wat ik eerder eens gedaan heb.
Ik ben alleen wel benieuwd hoelang het heeft geduurd voordat je op iedere 
cornflake van die plak-oogjes hebt geplakt. 
Blijven die dingen überhaupt wel plakken op die cornflakes?

6 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

wat leuk gedaa, bij mij hier ook ee spontane glimlach

Tine zei

Ik kwam ze gisteren ook ergens tegen. Toen ik al veel te lang aan het surfen was en eigenlijk moest studeren... ze zijn inderdaad heel leuk!

En of ze nu origineel zijn of niet... ik vind jouw idee zeker even leuk! Creativiteit vanuit het hart, dat heeft niet veel nodig om te slagen. Ik zou er nooit zijn opgekomen! Misschien krijg ik mijn cursus ook wat levendiger. ;)

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

Geweldig leuk, haha. Het kijkt zo gezellig mee he?! Maar voor het eten al die oogjes van je cerials afhalen... Nee, ik plak ze er niet op denk ik ;)

SophieSweetVintage zei

Hahaha Wat leuk! Echt te grappig :D

Eefje zei

Zo zijn ik nooit mijn yoghurt meer opeten!

Vera zei

echt zooo grappig :D