donderdag 27 januari 2011

Giveaway Shinzi Katoh!

Ik ben helemaal weg van het werk van Shinzi KatohEén van de meest beroemde illustrators van Japan. Hij heeft veel
verschillende karakters ontworpen die stuk voor stuk zó schattig en origineel zijn!







Shinzi Katoh begon in de jaren 70 met tekenen, ontwerpen en het uitwerken 
van allerlei ideeën. Zijn werk moest in Japan verkocht worden maar ook 
daar buiten. Bij een groot stationery merk deed hij jarenlang ervaring op 
als ontwerper en begon toen, naast zijn werk als illustrator, een uitgebreide 
collectie te ontwerpen: keramiek, melamine, tassen, stationery, 
textiel en nog veel meer.

Originele schilderijen van deze kunstenaar zijn onbetaalbaar en in 
Nederland is moeilijk aan spulletjes van deze kunstenaar te komen. 
Gelukkig verkopen Marie & Boontje vrolijke etuitjes van deze kunstenaar.

En wat nog mooier is, is dat ik nu zo'n originele Shinzi Katoh etui weggeef
Alles wat je hoeft te doen is een reactie plaatsen onder dit bericht. 
Links op je eigen blog zou ook leuk zijn :)

Meedoen kan t/m 15 februari ! 

69 opmerkingen:

boezeroen zei

alsof met neus geduwd tegen een dichte deur voor de winkel open gaat..porrend en elleboogstotend..roep ik tegen de andere blogvolgers - vol egoïsme en tonguitstekend:ik eerst! ik eerst! (want je voelt je als een 8-jarige die moet en zal de etui hebben hebben hebben)

Leuke actie ;-) Grtz

Silke zei

Mooi mooier mooist die etui! Ik doe graag mee :)

Carolien zei

Wat 'n leuke tekeningen inderdaad! Ik doe mee hoor! Ik zal later nog een linkje op m'n blog zetten.

Eefje zei

Ik kan natuurlijk niet tegen de andere bloggers op (niet zo'n leuke tekst, geen link op mijn blog) maar toch wil ik mee doen! Ik zal eventueel wel een link in mijn paper over de rol van de SWAPO in de bevrijdingsstrijd van Namibie kunnen plaatsen... ;)

Nycteris zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Dutch Apple zei

Ik sluit me aan in de rij en doe heel erg graag mee met je geweldige GiveAway!
Een linkje komt op de bekende plek ;-)
Eeeeeen, duimen maar ;-)

Groetjes!

SophieSweetVintage zei

Oh, wat een superleuke give away! Ik doe graag mee, ben ook helemaal weg van de illustraties :)

Cinderell@'s wereld zei

cross my fingers...fantastische give away!
Leuk luk leuk...linkje zet ik gauw neer...Cinderell@

Siem zei

Een etui met jouw tekeningen had ik OOK leuk gevonden, hoor!

Maar voor deze leukerd doe ik het ook.
Zal een linkie plaatsen...
Doeiii Siem

Linda zei

Ja, dat lijkt me leuk! Ik doe graag mee. Mooie tekeningen inderdaad! Ik zal een linkje op m'n blog zetten.

Lila Lime zei

Ik doe heel graag mee! En ik ga je linken op mijn blog.

janusje zei

Mooi! Ik kende dit werk niet. Nog iets bij om te ontdekken! En ja, ik doe graag mee!

Ils.e zei

Oh, wat leuk!
Ik doe heel graag mee!

sneksniltje zei

Wow, dat zijn inderdaad wel hele mooie tekeningen. Ik zal dus maar hebberig kijken en meedingen naar deze toffe penne-etui.

Oon zei

Waaw, wat mooi! Mijn achtjarige zegt dit etuitje volledig te zien zitten. Komt dat even goed uit! :-)
Ik doe dus graag mee, ook al zou ik hem liever voor mezelf houden. Duimen, maar.

Tintel zei

Op slag verliefd! Wat een mooie illustraties, en dat pennenzakje is allerschattigst. Ik doe graag mee!

Noëmi zei

oe. wat schattig... ik doe zeer graag mee!

kidsdinge zei

oooccch wat schattig ! Super leuk ! De eerste keer dat we meedoen met een Give Away ! Emma van 7 jaar staat al te springen !! Rustig blijven hihi & geduld & geluk :-)

Sigrid zei

Oh,wat een leuk etui. Ik waag graag een kansje..en zet een link op mijn blog :-0

elisanna zei

Leuke blog! En leuke give away...ik doe graag mee!

Owl.mygod! zei

mooi mooi mooi! Ik doe mee !

Hanne zei

Ik kom hier per ongeluk voorbij en word meteen volger. Leuke blog. En natuurlijk doe ik mee met deze toffe giveaway.

Paspelpoes Joke zei

Wauw!!! Zo'n leuk etuitje zag ik nooit eerder!! Ik doe dus heeeel graag mee!

Tante Mije zei

supermooi! mijn dochtertje en ik zijn er weg van!

Chez Chouke zei

Oh...zo lief! Zou leuk zijn voor mijn nakijkpennen in de klas. Ik ben zo'n juf die niet rood nakijkt maar met Alle Kleuren Van De Regenboog-stabilo pennen!

Neel* zei

Een super katohtje, of gewoonweg cadeautje! :)

Kir zei

Wauw, prachtig! Ik waag graag mijn kans

Agi zei

Wauw! Zo'n etui wil ik heel graag, hoog 'hebben'-gehalte.

mme muzee zei

***W*A*A*A*W****
Zo 1ntje wil ik wel!

ilya tuit zei

Ik ga je volgen, ik ga je bloggen op weggeef woensdag en ik doe mee aan je give away !!

arike zei

Ja, die is leuk!
Ik doe graag mee :)
(ben net volger geworden)
Grtz Arike

ronjaroversdochter zei

Hoei!!!!!
Wat gaaf, ik doe heel graag mee (linkje zet ik op mijn blog)

An Verjans zei

Hier wil ik ook wel mijn kansje voor wagen, zo leuk seg. En wil ook gewoon eens een keertje zo een give-away winnen :-)!

de stikdoos zei

ik doe graag mee, ik moet dringend een to do lijstje maken, deze wil ik ook een sproberen

Kim zei

Wauwieeee.. wat een heeerlijke blog! En wat een super leuke give-away. Ik doe graag mee

Flexje zei

Wauw die zijn echt superleuk! Ik doe mee!

En ik kende dit nog niet, maar vind het leuk weer iets tofs te leren kennen via een blogje! :)

de vliegjes zei

Meer dan mooi, ik doe mee! En probeer een linkje te zetten op mijn blog.

Anoniem zei

Oh... ze zijn geweldig mooi! Ik doe mee!

Judith zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Heidi zei

Dat meen je niet!
Hier nog een fan, dus ik de mee!


XO Heidi

Jikkes zei

TOF!

Dit zou een leuk verjaardagcadeau zijn voor dochter, maar nee.......deze wil ik zelf!

-X-

Katrien zei

Ik doe mee! Juist je blog ontdekt en die lijkt me heel leuk. Er staat een linkje op mijn blog onder het tabblad "give aways"

Vero zei

oooh wauw zo mooi ik doe graag mee!!!

100%HEPPIE zei

Wat leuk zeg... kom ik hier voor het eerst, is er meteen een leuke etui te winnen ! Graag doe ik mee en nu ga ik je blog eens even lekker doorspitten.

Emma en Mona zei

Ik doe heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg graag mee.

Fee! zei

Ho, zo leuk :-) Dat wil ik graag winnen ;-)

Judith zei

Een hele leuke etui! Ik probeer een linkje op onze weblog te zetten:-)

Suus Geniet zei

Ik sta als een klein meisje met mijn neus tegen de winkelruit gedrukt. Ik beproef graag mijn geluk.

moeke Vera zei

prachtig !!!!
Ik doe graag mee.
Ik maak me volger en plaats een linkje :-)

Moois van mie zei

oeps
het kind in mijn gilt gewoon : ' ik wil dat hebbbeeeeeeennnnnnnn ! '

Dorien zei

Wow superdeduper gaaf zijn die etuitjes! I am in :)

Aisyah Helga zei

Cute giveaway!! I'd love to win!

Kreatita T zei

Wat een superleuke illustraties, ik kende ze nog niet.
Ik doe dus ook graag mee met je give-away (en plaats een linkje op m'n blog)

Ellen zei

Woooow, ongelofelijk leuk! Ik doe graag mee! *zwijmel*

Mme Li zei

Zo'n mooie pennenzak op de bank van de juf is toch leuk ... ik ding mee!

Unknown zei

O wow, die is superschattig!

Vink zei

Ik vind ze adembenemend prachtig!

www.flickr.com/vlijtigevink

tantehilde zei

hehe, die wil ik wel krijgen!

Juliette zei

Hee Floor!
Ik doe graag mee met je give-away!! leuk leuk!
Liefs Juliette

bobbeez-8r1id zei

heel leuk!!!, ik doe graag mee

Babbeliene zei

amai, hoe leuk! Ik doe zeker mee...

Inge zei

Wat super leuk, ik doe graag mee met je give-away.
Een nieuwe pennenzak zou wel van pas komen.
Volgende week maandag begin ik met mijn stage en ik heb natuurlijk een mooie pennenzak nodig om al mijn pennen in op te bergen!

x inge

flooke zei

Een leuke ontdekking! Ik waag graag mijn kans voor jouw giveaway!

Groetjes!:-)

Mama's Lap zei

Vind de etui geweldig! Graag maak ik er kans op (wat zouden mijn leerlingen jaloers zijn!)

Stella zei

Jippie! Meestal ben ik altijd te laat, maar nu op de valreep! Dat komt zo goed uit, dat etuitje!! Ik ben sinds kort weer aan het werk...

Nicole zei

Superleuk!
Ik doe graag mee!

Anoniem zei

op de valreep hoop ik dan! Wat mooi! En ja ik doe mee! En hup een linkje op mijn blog.

natalie zei

Super leuk!!! Die willen we allemaal wel hebben!!

Meisjesplezier zei

oh, ben ik te laat??