woensdag 19 januari 2011

Een hoesje voor je camera of iphone

Wil je dit schattige griezel hoesje maken als bescherming voor je telefoon of 
camera? Volg dat het stappenplan, kies je eigen kleurtjes en maak een eigen exemplaar!

Wat heb je nodig?
- een bruin lapje vilt*, groot genoeg 
om ruim over je telefoon te vouwen.
- 2 kleine zwarte cirkels voor de ogen
- Een roze rechthoekje voor de mond
- twee keer een rits tanden
- Spelden
- Een naaimachine
*Natuurlijk kun je ook iedere andere gewenste kleur gebruiken


Vouw het bruine lapje dubbel en zet een speld precies in het midden
plaats de mond op de gewenste plaats, zet hem vast met 
een speld en stik hem vast met roze garen.
Plaats de tanden eroverheen en stik ze vast met witte garen. 
Naai als laatste de ogen boven de mond


Vouw de bruine stof op elkaar naar binnen toe
naai de zijkant én de onderkant vast.
draai de stof binnenste buiten 
en voila.. Je hoesje is klaar!

7 opmerkingen:

Silke zei

Wat geweldig! Die ga ik ook maken!
Bedankt voor de leuke tip :)

biblejournaling.nl zei

leuk ding, alleen heb ik een haat-liefde verhouding met de naaimasjien, en trouwens:ik heb geen mobiel ook :)

Heb je het pakje al binnen?

Martine zei

Leuk!! Ga je ze ook maken voor Marie&Boontje? Dan wil ik er een! :D

Unknown zei

Super! dank je!! Ik ben dol op je tekeningen! Dit kan ik tenminste zelf ook eens proberen! ;-)

Eefje zei

Hij is echt heel leuk :) Leuke foto's ook, dat maakt het stappenplan een stuk gezelliger. Komt er ook een foto van mijn mooie hoesje op?

Siem zei

COOL! Maak je er nog meer, een monstercollectie zeg maar ;-)

Janna zei

Ohh, Ik wou dat ik een iPhone had! (mobiel-hoesjes gebruik ik nooit...) Echt heel leuk! ♥