maandag 17 januari 2011

Nog niet voorbij..

Gister liep ik met Ro een rondje buiten..
het was heerlijk weer en voor het eerst sinds maanden 
voelde ik de zon weer schijnen
Het leek er zowaar op dat de eerste lente dag was aangebroken.. 

Dat fijne lentegevoel was vanmorgen gelijk weer 
verdwenen toen ik de gordijnen opendeed. 
Natte regen en een tikkeltje mist was het eerste wat ik zag. 
Ach, het leek ook te mooi om waar te zijn. 
De winter is toch nog niet voorbij..

één voordeel is dan weer wel dat het nog steeds 
weer is om mutsen te dragen én de leukste mutsen 
momenteel een stuk goedkoper zijn bij River Island!

1 opmerking:

Silke zei

Ik had het ook net gezien dat je een uitzonderlijk mooie collectie mutsen op je blog hebt staan! Mijn pandamuts is ook van River Island, heerlijke winkel. Mocht ik het geld hebben, ik kocht er alle mutsen op :)
Als ik het hoesje gemaakt heb zal ik je zeker een foto sturen!
De foto's op mijn blog zijn gemaakt met hipstamatic, een fotoapp van iphone. Echt een aanrader, je weet nooit helemaal hoe je foto er uit gaat zien maar het is altijd cool :)