zaterdag 22 januari 2011

Een koude dag..

Vandaag was ik met broer Joep naar de open dag van academie Artemis, 
de hogeschool voor styling en vormgeving in Amsterdam! 
Ondanks dat het vrij koud was, (sorry, dat vond ik nou eenmaal, 
anderen zullen daar vast weer anders over denken) was het een heerlijke dag. 
Het werk van de studenten sprak mij erg aan en ik vond het gezellig 
weer eens door de straten van Amsterdam te slenteren. 
Iedere keer als ik namelijk door Amsterdam loop, denk ik; 
goh, dat zou ik toch vaker moeten doen.
 En keer op keer betrap ik mijzelf er weer op, dat ik me dat de 
vorige keer ook al bedacht had. 
En die keer daarvoor natuurlijk en daarvoor en daarvoor.. 
Ach, wat maakt het ook uit.  Die kou ook trouwens..




Wat eindexamenwerk van studenten van academie Artemis, 


Een dikke warme sjaal kan ook al een hoop schelen!

3 opmerkingen:

~*~ saskia ~*~ zei

Zo veel vrolijks hier op je mooie blog, Floortje. Ik stop je naam in de hoge Giveaway hoed, als ik het goed zie, volg je me niet, he? Doe ik 1 lieve Floortje briefje in de hoge hoed, fingers crossed!
Een fijne zondag xxx

~*~ saskia ~*~ zei

Ik gooi alles in de hoge hoed, Floortje! Een gezellige zondag. Liefs xxx

JufKrul zei

Wat een vrolijke blog! Leuk al die tekeningen en kleuren, word er zelf ook helemaal vrolijk van! Ga je volgen,
groetjes